May 4, 2011

Assalam....korg semua.
dah lama aku xupdate...sejak exam aku dah hbis 28/4 ritoo.....
bz la.....lgpon aq xde mase nk & xsempat nk update blog....

nk cerita nih 28/4, habes nye exam aku dgn senang hatinye gembira sbb xsabar nk blik umah sndiri....
seronok sgt..ayh aku dtg amik...dye isaw aku drive sorg dr penang nk blik kuantan nnt,,,
so, pkcik syed pon dtg la penang.dlmsgkaan aku bpk aku nek bas dr ktn mlm 28/4 tuh...upenyer dye naek bas pagi...kiranya smpai mghrib la...tuh pon bpk  aku pnya bas stop kt kemunting..Berang gile bapak aku....
hahahaa..(cam gempak jew..huhu)
bpk aku smpai kul7.30pm..ksian bpk aku...kalo x, dah smpai penang awal2 lg dah...
bpk aku smpai jew, aku bwk dye pi mkn kt Nasi Lemak perda..
then, bru pi hotel Adamson kt umah aku tuh..bpk aku cek-in ctu...sng esok pg nk blik ktn...xpyh amik bapak aku jauh2...dpn umah jew hotel nyer tuh....

esok nye blik hr jumaat..mlm tuh aku tido kul3 lebih  sbb on9 fb pnya pasal..hahaa...kn dah lewat bgun tuh...konon nk gerak ke ktn kul 8am...hampehhh!! ank dara pkcik syed nih....sedar2 jew dah pkul 9.tu pon si mama Zalekha yg gerakkan....sian bpk aku..mnunggu...
aku pon cpt2 la siap.kul 9.30 siap..
then, salam2+peluk2+cium2 housemate aku..memandangkan aku dulu yg blahhhhh dr umah tuh...
Hmmmmmm..SEDIHHHH SIOTTTTTTTT.......kowg nk taw.....sbb lepas aku blah dr umah sewa tuh, bermakna berakhirlah riwayat budak2 umah A4-G10....ok!
 we'll decide sem dpn nk dok kmsis....tp aku gn mimi dok lua.....aku sbb nk dok lua cz, nk cri duit lebih2...
begitulah gayanyer hidupp kami.....untuk kisah hidop sem lepas.....

and now, skrg aku dah ada kt umah...bhgia sgt2....sbb xperlu aku untuk pk apa2 lg...asgmnt+quiz+test n whteva lah kan.....hmm....
ok la korg lyn la pic2  kt bwh nih spnjg aku dok umh sewa ngn mimi, eqa, anim ngn mira.......














ok.Done! smpai cni jew entri aku...
p/s::aku nk korg........

No comments:

Post a Comment