March 7, 2011

LAri dari Umah ramai2.....

haloooo........

meh sni dgr sy berstoryMory kt cni......
pasal xtvt yg aq dah join minggu lpas..
5/MAC/2011 bersamaan dgn ari SABTU
bertempat di UiTm Penang
xtvt nih adalah satu program amal yg dianjurkan oleh kolej zamrud uitm
iaitu UNIMAR(univerCT maratHon)
larian kutipan amal yg akn disalurkan kpd misi kemanusiaan d kemboja...
(aq hairan..knapa kemboja???)huhu.....
tp xpe......kebajikan bukan.... kena la tlg sesama sndiri... 
ryte??

nk djadikan citee,,meh cni baca...
aku mmg berminat nk join xtvt2 mcm nih....nk2 plak kalo bab2 lari jauh2 mcm nih...mmg FAV aku..
larian nih buat aku bebaskan mslh+stress..so, dgn xtvt cmnih aku boleh kuatkan dri aku utk mhrungi mslh yg aku hidap hadapi...

ok2...aku taw kalo aku berstorii pnjang lelame cenggini,
pasti meleret2....aku bkn suke pon typ pnjg2...mls......nk2 dah kul 3am skg...
nk tgok pic2 yg aq dah snap2 ritoooo?
korg layaannnnnnnnnnnnnje laaah..keyhh...

v(^.^)v
4 ur in4tion,nih jew wkil dr PSP ok....

ramai gk yg join xtvt nih..antaranya budak2 dr sport school...
terbaek habaqqq ang,..
wif mira(popyoyo)
tgh dok beratoor nk pi dftr...(gedixx3)

okkeyy..nih no saya...UNlucky no..huhu

pemandangan drNYA...

berjaya kami akhirnyaa........
ketika ini sy hanya fikir zZzZzZzZZZZZ.....

terbaik dr aku..huhu....
Top 20th..papepon Enjoyyy!!!

No comments:

Post a Comment